sâmbătă, 5 iunie 2010

O zi de vară.


Zi de vară. Stau şi preivesc ceru` albastruuuuuu ca apa mării. Apropo, mi`e foarte dor de mare. De Costineşti. Multe amintiri sunt acum intipărite in mintea mea. Mereu, in fiecare vară, mi se oferă posibilitatea superbă de a avea totu` la discreţia mea. Habar n`ai cât de bine e să stai pe plajă, cu o cafea sau o bere, cu pachetu` de k8 full şi cu tovarăşii care stau şi ei cu burţile la soare. Indiferent dacă pe plajă, găseşti "suveniruri" aruncate de deştepţi cu lanţu` gros de 3 tone, ştii că te simţi mai mult ca perfectu. :). Vezi răsăritu`, si ţi`e dor de greselile sau lucrurile pe care trebuia sa le indrepţi. Ţi`e dor de persoana iubită, care din păcate, nu este cu tine sa te ţină de mană pe malu` mării. Ţi`e dor de pudelu` mic de acasă, care din păcate, nu e langa tine să`ţi lingă picioarele. Ti`e dor de TOT. Vara este sezonu` perfect. Prietenii noi se leagă, stai in pantaloni scurţi la fiece oră, te doare la bască la cat te trezesti, important e că e VARĂ si trebuie să profităm de fiecare minut din vacanţa rămasa. Trăiţi`va frate, viaţa. Indiferent in ce mod. Gândeste`te ce fericit o sa fii, cand copilu` tău o sa te intrebe "Mami, mami, ce`ai facut in vara?:o3" iar tu cu zambetu` pe buze si cu o satisfacţie supremă să`i spui "M`am distrat, puiule :)". Nu fii un trist. Zâmbeste, cineva te iubeste !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu