marți, 3 august 2010

"Cosmarul" cel placut.


Am avut ca sa zic asa un "cosmar" placut .. Damn! Il mai vreau odata ( visu draga, nu altceva ) 8->. Se facea cica ca eram in apa, la mare. Si acolo , pe plajutsa ghici cu cine ma intalnii? Cu adevaratul meu dusman. Dusmanca mea de moarte X. Deja imi simteam sangele ca circula prin toate zonele si prin toate orificiile posibile si imposibile. M`am dus si i`am zis un "mbuna si tie" ca deeeh, mama m`a facut politicoasa. Partea nasoala e ca avea cearceaful langa al meu. Eeeh, neinteresanta chestia asta. Dupa lungi lungi asteptari, ma gandeam sa ma duc in apa cu ea ( evident sa o inec ). :X. Am atras`o in largu` marii si am sugrumat`ooo pana a ramas fara aer, saraca si dupa ce mi`am terminat treaba am plecat. Si vine la mine prietenul ei cu parul cleios si m`a intrebat daca am vazut`o pe mademoiselle X si l`am luat de gat si l`am :*. YAC! Am facut`o din revenge, draga, nu pentru ca imi placea mi`e de moaca lui de obosit. Nu`i doresc moartea, da` macar ar fi trebuit sa inceteze la timpu` ei cu anumite comentarii si acum nici ca mai aveam o treaba cu ea. Macar in vis sa am si io puterea asta de a omori pe cineva. Mai vreau odata :((.

PS: NU FACETI ASTA ACASA! :)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu