vineri, 27 august 2010

Ne e dor de liceu.


Pur si simplu , ne e dor de liceu. Liceu !? Cladirea aia mare, plina cu diferiti oameni, unii mai prostii, altii mai desteptii, unii mai nebunii, altii si mai nebuni. Ce poate sa fie mai frumos decat o dimineata placuta la liceu , alaturi de colegutsele tale, stand la o barfa si cu k4,k8 intr`o mana si in cealalta cafeaua ? Nimic . O sa fie mirific [ cel putin asa speram :-" ] . Mai e aproape o saptamana si deja ma gandesc la banca mea murdara si plina de gume de mestecat [ shhht andreea, sa nu ne dai de gol :)) ] . Simt mirosu` ala infect de marker care scartaie pe tabla . Mi`e dor de rasetele din timpu` orei de romana , mi`e dor sincer de balbaitu` de Adi . Mare bomba :-j ! . Si cand stai sa te gandesti ca mai avem 2 ani si "Papapa, liceu" . Peste 10 ani , cel probabil ma vad cu 3 copii in bratse , cu un barbat burtos si cu un serviciu stresant :-@ . Deeeeh, asta`i viata de muiere. Trebuie sa suportam. Hai ca dam din una in altele. Madgearu, sweet Madgearu. Ar trebui sa`mi oferi ceva anu` asta, destul de bun, ca nu scriu aici despre tine degeaba :-w. Mi`e dor de doamna diriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :x . Nu se poate ! Dorm , e vis ?! Nu, chiar mi`e dor . :x . Mi`e dor cand ma facea nebuna, si cand se uita urat la mine ca bagam un ranjet, sau cand "intarziam" la orele ei si intram fara sa zic "scuzati`ma" .

Ps : Miss 11 A . :-<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu