miercuri, 20 octombrie 2010

17

Te`am uitat .. drag blog ! :* . Am revenit cu fortse proaspateee . :x . Am doar 17 aniii, sunt nebuna, iubesc si nu am baniiiiiiiiiiiiii \:d/ . Am devenit in ultima vreme cam irascibila si sa tip la persoanele dragi mie. Nu e de bine. A fost cel mai maxim de ziua mea. Fetele mele au fost acolo si m`au sustinut si ma sustin in continuare cu tot ceea ce fac. Va iubesc <3. O figura noua apare in viata mea ( cel putin ma bucur ca am uitat de unele momente petrecute cu X ). De la 17 ani, imi doresc sa nu ma maturizeze prea repede, sa treaca foarte foarte foarte greu si sa`mi dea inspiratie pentru blogu` asta. Macar aici pot sa`mi manifest isteria, bucuria, tristetea si toate sentimentele alea placute / neplacute. Sper ca macar viata mea sa o ia de data asta pe dreapta si nu pe stanga. Imi doresc din nou sa am doar 5-6 ani. Maine promit ca revin cu ceva proaspat. :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu