miercuri, 6 octombrie 2010

Gerul .

Brrrr :-ss . E foarte frig .. si mainile mele parca au parkinson. Toata lumea isi ia geaca, puloverele, esarfa si isi cauta fericirea prin strazile Bucurestiului. Cred ca e gerul dinaintea iernii ce ne asteapta. Eu cred ca totusi, Dumnezeu, se razbuna pentru toate rautatile aduse lumii. Dar totusi, vremea asta aduce si ceva bun cu ea. Mi`e cel putin imi da stari de melancolie si bucuria de a savura o ciocolata calda, invelita in 1000 de cearceafuri si holbandu`ma la un film de dragoste foarte siropos. Mai iubesc anotimpul acesta, pentru ca in perioada aceasta mama mi`a dat viata. Astept cu nerabdare cei 17 ani. Sa`mi petrec ziua alaturi de prietenasii mei nebunatici, sa bem ca porcii si totodata sa savuram momentele acestea impreuna. Inca un motiv ?! Bine, inca un motiv. Ador saruturile in ploaie. Mi se pare cea mai romantica chestie. :X. Totusi, e foarte frig, revenind la subiectul principal.

Un comentariu:

  1. "Ador saruturile in ploaie. Mi se pare cea mai romantica chestie"

    sunt de aceeasi parere cu tine :">

    asta'i vreme de stat in casa si de uitat la filme sau tv continuu :)):D!

    RăspundețiȘtergere