vineri, 29 octombrie 2010

Scrisoare catre tati.


Buna,tati.Sunt fetita ta. Iti scriu scrisoarea astaa, pentru ca acum am nevoie cel mai mare de tine. A fost un moment in care ai plecat de langa mine si mama. Atunci, sufletul meu avea doar 6 ani. Nu intelegeam nimic. O vedeam pe mama plangand si eu ziceam ca poate plange de fericire. Pe parcursul anilor, am inteles de ce ai plecat. Imi pare rau ca am fost o piedica in calea fericirii tale, pentru ca tu defapt n`ai stat cu mamaa pentru ca o iubeai, ai stat cu mama pentru ca eram eu. Sentimentele pe care le aveam la 6 ani, le am si acum cand am crescut. Uite`ma. Sunt mare. De ce nu`mi explici tu motivul pentru care ai plecat de langa mine? Ti`e frica ca n`o sa inteleg? Vreau doar sa ma iubesti. Niciodata nu ti`am cerut mai mult. Au fost zile la inceput cand ne vedeam in fiecare weekend. Asteptam cu nerabdare sa ma astepti in fata blocului impreuna cu piticii si sa mergem sa mancam sau doar sa vorbim. Acum, simt si de la tine cum simt si de la altii o respingere. Eu vreau doar sa am un tata care sa ma iubeasca, care sa ma inteleaga, care sa`si vada nepotii cu drag cum cresc si sa ma duca la altar. EU IN CONTINUARE TE IUBESC. MI`E FOARTE DOR DE MOMENTELE CAND MA LUAI IN BRATSE, IMPREUNA CU MAMA SI RADEAM.

Love you, daddy <3 .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu