duminică, 21 noiembrie 2010

Nowadays.

Cat rau am facut! Nu`mi pot imagina cat de mult sunt schimbata .. ma uit in oglinda si vad ca defapt ceea din oglinda e o stafie,o stafie care numai simte nimic, doar ura pentru ea. Se uraste. Din fata inocenta din a 9 a , a devenit copila deprimata si malefica din a 11 a. Cu cat continuam situatia asta, cu atat imi faceam rau mai mult si mie si celor din jur. A`si bate joc de cineva nu e intotdeauna o solutie. Dumnezeu mi`a dat o groaza de sanse sa ma schimb si nu am luat`o in considerare pe niciuna, pana acum. Acum imi dau seama cat de urata e lumea, cat de neagra e lumea fara niciun prieten. Descarcarea asta emotionala nu serveste la nimic. Multa lume ma uraste acum dupa faptu` comis. Tot ceea ce ma rog e sa nu se intample mai rau de atat .. si daca s`a intamplat, nu o sa mai redevin aceea persoana superficiala. Niciodata n`am stiut cum sa`mi apreciez prietenii, din contra pe zi ce trecea ii tot indepartam de mine si ma intrebam "De ce?" , "De ce eu?".E mai bine sa ma retrag un timp, sa gandesc problema la cald. Multa lume acum numai are nevoie de mine, ca prieten. Sunt doar o fata care a facut multe greseli in viata si acum plange si regreta pentru raul facut celor din jur. Plansul,regretele,mustrariile de constiinta nu rezolva nimic .. doar o fapta care poate sa ma scoata din nou la suprafata, sa pot din nou respira aerul curat, sa pot sa ma bucur in liniste si pace, dar sa ma gandesc si la ce am facut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu