miercuri, 10 noiembrie 2010

Viata mea.

MAMA: pe langa mama, eu o consider si sora (cateodata).Au fost atatea dati cand plangeam pe una pe umarul celelaltei,chiar daca eu nu o prea inteleg. Deeh, varsta .. . Am vrut sa fiu si eu la fel de sincera cu mama, dar nu prea se poate. Am secretele mele pe care nu le pot spune decat prietenelor care stiu ca nu au un interes sa`mi faca rau, deocamdata ;)). Te iubesc, mama. Am ramas doar noi doua din familia Iancu.
BLONDA: Ehh .. ce pot sa zic despre puisoru` asta blond ?! Multe pot sa zic. De pilda, este o prietena foarte buna si chiar a demonstrat`o de foarte multe ori cu toate dintre noi. In al doilea rand,este frumusicaa foc. Se face remarcata prin perisoru` ei blonduts, buzele care sunt rosii si personalitatea ei puternica. Multi ar da orice ca sa o aiba langa ei, dar e prietena noastra si nu o impartim!
NICO: Ehh .. ce pot sa zic despre zambareatsa asta micutsa? Multe pot sa zic. Este o foarte buna prietena si foarte matura impreuna cu Andreea. Intotdeauna am tinut cont de sfaturile ei si de fiecare data cand ma uit la ea, zambetul ei frumos ma face sa ma gandesc ca, chiar este o viata frumoasa si ca trebuie traita din plin. Te iubim, Nico !
CHIRANA: Ehh .. ce pot sa zic de fashoneritsa noastra ? Multe pot sa zic. Waiii, au trecut 2 ani si deja, Kiris te cunosc foarte bine. Nu`mi vine sa cred cum au zburat anii astia. Mai Chirana .. cum te faci tu remarcata ? Prin datu` din 5 in 5 minute cu gloss si asta iubim noi la tine. Tipatul tau asurzitor cred ca`l iubeste toata clasa, dar esti tu Chirana si asta conteaza pentru noi.
GEORGIANA: Eh .. ce pot sa zic de gargaritsa asta mica ? Multe pot sa zic. Faptu` ca ne invioreste de dimineata cu un "O LAA LAAA" si ne reda zambetu` pe buze este ceva bine. Esti bine rau, fataa ! Te iubesc pentru ca am trecut prin atateaaa si pentru ca mi`ai redat de fiecare data zambetu` pe buze, la fiecare cadere a mea.
ANDREEA: Ehh .. ce pot sa zic de tatoasa asta mica? Multe pot sa zic. E nr 1, sa moara toti dusmaniiiiii. Esti bine rau si tu, fataa ! Lucrurile importante nu se zic, se simt. Ceea ce simtim una prentru cealalta cred ca este mai mult decat o prietenie. Faptul ca ne facem sa radem reciproc, ne si batem, ne si injuram, ne si tachinam, dar asta e viata. Nu o sa te schimb niciodata, iubita.
LAURA: Ehh .. ce pot sa zic de pitica asta? Multe pot sa zic. Am copilarit cu ea si cred ca am spus totu`. Imi place de ea ca e asa mica si dragutsaaaaaaaa. Bravo fata si multumesc ca m`ai primit ca prietena ta. Oricum nu am cuvinte sa`ti multumesc pentru tot ce`ai facut pentru mine. Sper sa nu te schimbi. Te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu