duminică, 31 octombrie 2010

Ganduri.

Hmm, ce sa scriu in aceasta postare ?! Pai ce pot sa zic despre ganduri .. Gandurile adolescentine mi se par cele mai pure. Gandul iubirii, gandul ratiunii, gandul prieteniei la varsta de 17 ani e ceva inimaginabil. Eu, una, ma gandesc la viitorul meu. Ma gandesc la ziua de maine, ma gandesc la ora care trece pe langa mine fara sa`mi dau seama. Ma gandesc la tot raul care se face in Romania. Ma gandesc ca prietenii mei poate ma iubesc. Ma gandesc ca familia mea o sa fie si ea intr`o zi fericita. Oare o sa fiu si eu fericita ? Prea multe "ma gandesc" . Gandul meu principal se axeaza pe viitor, ca toti adolescentii, dar totusi e doar un gand. E o mare diferenta intre "realitate" si "gand". De ce nu putem sa ne gandim, nustiu, la soare, la fericire ? De ce in jurul nostru e numai mizerie, frig, nebunie ? La asta ma gandesc eu in fiecare zi. Ma gandesc cum sa tin blogul asta in viata, ma gandesc cum sa o fac pe mama fericita, ma gandesc cum sa`mi tin prietenii aproape, ma gandesc la ziua in care o sa fiu si eu odata fericita. Ganditi`va mai mult la voi. Numai fiti negativisti. Pierdeti mult primindu`l pe "NU" in viata voastra.

Un comentariu: